Plugg och centrum

Hello!!

Idag hann jag faktiskt plugga en hel del.. Skönt att jag fick lite gjort medans hon sov.. Det gällerbara att gå och plugga med en gång när hon somnat, annars så sitter man ju här i stället..
När Isabella hade sovit klart och jag pluggat klart så ringde Alexandra och frågade om vi kunde följa med till centrum, det ville vi ju givetvis eftersom att vi inte hade nåt för oss.. Skönt att komma ut en stund!!
Så jag passade på att köpa ett läppglans på apoteket också!! Ska tydligen vara bäst i test i någon tidning eller vad hon snackade om i kassan.. Lyssnade bara med ena örat tror jag.. =)
Passade också på att hanla middag på Vi när vi ändå var där..

Nu har jag bara hängt tvätt sen vi kom hem och funderar på att ta ett varv med dammsugaren om Isabella tillåter det!! Måste ta henne i alla fall, hon är lite pipig!!

Hörs sen!!

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0