Redan Torsdag.. =)

God morgon!

Idag vaknade Isabella kl 08.00.. Ibland undrar jag har hon kan vakna nästan exakt samma tid varje morgon!? Tycker att det är ganska häftigt!! =) Tyvärr så vaknade jag av att hon stod och grät, men varför vet jag INTE.. Hon såg väldigt trött ut där hon stod så hon kanske har ont i en tand eller nåt sånt idag..

Idag kommer som sagt min mamma och tar Bella ett tag, då blir dom glada båda två.. Bella ääälskar sin mormor och mormor älskar Bella.. Så härligt att se kärleken mellan släcktingar och våran lilla dotter!! =)

N åkte iväg vid 06.30-tiden i morse.. =( Han kommer inte hem förän i morgon..
Så det blir en tjejkväll för mig och Bellis i kväll.. Då kan jag passa på att plugga en stund i kväll också och sitta här såklart.. Får ju inte plugga för mycket på samma gång då blir det bara grötigt i huvudet..

Nu ska jag gå och fixa min gröt.. =)

Hörs sen..
Kram

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jo det har varit en hemsk natt!! Jo det förstår jag vännen! Ta hand om dig och tjejen din!! Så hoppas jag att vi hörs lite senare!
Jo får se om nån orkar prata med mig sen, vet inte om jag orkar själv :(
Stor kram!

2007-09-20 @ 09:21:28
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe ne ja skulle nog inte tro att hon räknas som spädis =) Ne han smittar inte när han äter medicinen =) som tur e!! Så ni blir själv inatt! tråkigt =(
Kram =)

2007-09-20 @ 09:24:21
Postat av: Malin

Njae har varken råd eller tid till det just nu så det får vänta! :) Hoppas du får en bra dag! kram

2007-09-20 @ 09:46:15
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0