Shopping och fika!

Idag när vi var på våran lilla shoppingtur så hittade vi massor till Isabella. 2 mössor, 2 par vantar, 2 pyjamaser, 1 stickad tröja, 4 par strumpor, ett par tofflor och ett par mockasiner. Kom på att hon har ju en höstjacka plus att min mamma ville köpa en till henne så varför skulle jag göra det idag?! =)
Även N fick ett par nya jeans att sätta på sig.. Jätte snygga!

Själv fick jag syn på en jacka jag ville ha på BIKBOK men jag köpte den inte, det har gått så mycket pengar den här månaden.. =( Åh jag vill ha den!!

Vi passade också på att ta en fika på cafe när vi var där.. Cafe latte med en varsin kärleksmums.. Bella fick smaka på våra för dom var gigantiska.. :-)

På vägen hem så sprang jag in på Ica Maxi så jag kunde köpa välling och nya rakblad till min rakhyvel.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0