Ska snart plugga!

Hallå..

Nu har jag och Isabella ätit lunch, köttbullar och makaroner.. Efter lunchen så lade jag som vanligt ner henne i sängen och nu sover hon så sött.. Ganska skumt att hon somnar så lugnt på dagarna men på kvällarna vill hon att jag ligger bredvid henne.. Jag skämmer fortfarande bort henne med det för jag tycker själv att det är jätte mysigt att ligga och krama henne tills hon somnar.. Det tar MAX 10 minuter och det är ingenting då jag vet att hon somnar tryggt!!

Nu ska jag snart sätta mig ner med teoriboken igen.. Passade på att kika på vägmärkena medans jag satt med Isabella på golvet, hon lekte och var glad för bara sällskapet..

När Isabella har vaknat och jag pluggat så ska vi gå ut och träffa Alexandra, Anton och Adrian.. Det ska bli mysigt.. Skönt att komma utanför dom här väggarna ett tag.. =)

Kommentarer
Postat av: malin

Jaaa, ibland är det riktigt skönt att bara få komma ut en stund!

2007-09-19 @ 18:04:53
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Ja, visst är det lätt att skämma bort småttingarna (jag har många småsyskon, bl.a. en treåring och en 3 veckor gammal)? Så länge man inte går för långt så tror jag att just det där med nattningen löser sig även om man skämmer bort dem lite i början :)

2007-09-19 @ 18:48:40
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0