Suktar efter Blåbärspaj..

Nu har vi ätit.. Det blev jätte gott!
N och I tar ett kvällsbad.. Hon njuter som vanligt!! =)
Jag passade på att ta disken medans dom bada och nu hinner jag sitta här en stund också..

När dom har badat så ska vi mysa och leka en stund sen är det sängdags för lilla damen och filmkväll för oss..
Jag blev så himla sugen på blåbärspaj helt plötsligt, vi har allt förutom marsansås så där sprack det!! Jag ORKAR verkligen inte gå och handla, dessutom är det en bra anledning för att inte äta onyttigt!!
Men ooh vad gott det skulle vara!!

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att köpa marsansås nästa gång jag handlar ändå!! Haha
Men då kan vi äta en god blåbärspaj i helgen..

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Åh, allt med blåbär är ju så gott! :D

2007-09-18 @ 18:16:38
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0