Trevlig dag..

Go kväll!!

Idag har vi haft en riktigt trevlig dag.. Först så pluggade jag medans Bella sov, sen när hon vaknade gjorde vi oss i ordning lite.. Det var iofs inte så kul men sen gick vi ut och träffade Alexandra, Anton och Adrian (han sov hela tiden, men jag får inte glömma att nämna honom) =)
Vi gick och köpte mellis på ica sen gick vi till en jätte stor lekpark en liten bit här ifrån..
Satte oss vid en bänk och åt mellis sen lektes det för fullt.. Vi var där i ungefär 2,5 timme..
Snacka om att barnen var trötta efter det!! =)

Middag idag blev Potatis, Crispies och fiskdressing.. Men jag var himla sugen på lax med romsås, det måste jag äta snart.. =P

Jag tog en massa bilder på dom i parken men dom får jag lägga in här sen för nu måsta jag natta Isabella, hon är helt slut efter den här dagen..
Hoppas att jag hinner det bara för vi ska se en film i kväll igen..


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter som att du haft en härlig dag! :) Jag började fundera på en sak.. varför går inte isabella på dagis? Det behöver ju bara vara några få timmar om dagen och då skulle du ju få mer tid till att plugga till exempel. Var bara en tanke som slog mig :) Kram!

2007-09-19 @ 19:33:21
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Helena

Tack! Jag har haft en lång men bra dag och är helt slut! Det vafr god mat i alla fall!Natti,natti!

2007-09-19 @ 21:56:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0