Trött

God morgon allihopa!!

Hoppas att alla har fått sova bra i natt.. Här var det någon som höll mig väckt mellan 01.45-04.15 ungefär.. Sedan skulle hon stiga upp 06.45.. =(
Jag är trött som en liten gnu!! Så nu står det mellan att plugga eller sova när hon sover sen..
Hoppas att jag orkar plugga.. Jag har varit så otroligt trött den senaste tiden, fattar inte varför..?! Så det här gjorde ju inte direkt saken bättre.. ;-) Men jag ska egentligen inte klaga för hon brukar vara skiiitduktig!!

Har glömt att nämna att min kusin fick en liten dotter i Lördags kväll.. =) Precis som jag trodde!!!
Nu längtar jag sjukt mycket tills vi får se henne, men det dröjer ett tag eftersom vi bor i Stockholm och dom i Jönköping.. =(

Nu ska jag fixa Bellis morgonvälling..

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0