Trött..

God morgon!

Idag verkar Isabella vara väldigt trött, kan nästan tro  att det var hon som satt uppe till 01 i natt.. =)
Själv vaknade jag 08.20 av att jag fick ett sms.. Det var från Alexandra, hon ska komma över på en kaffe när hon har lämnat sin älsta son på dagis.. Trevligt trevligt.. =)

Synd att han går på dagis, Isabella trivs ju jätte bra att vara med honom annars.. MÅSTE fånga på kort nästa gång dom leker! Iaf om Anton håller om henne när dom går igen.. Tro mig! DET VAR SÖTT!!

Alexandra och Lasse ska flytta till radhus snart, när vi kommer hit så flyttar dom.. :(
Aja, jag är glad för deras skull plus att dom kommer ju bo kvar i samma ort.. Hehe
Kändes bara så häftigt att vi blev så nära grannar, ser in i varandras lägenheter så här kan vi inte göra några hemlisar!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0