Usch för Söndagar!

Hallå!

Idag har varit en riktig tråk- och slappardag.. Inte har vi gjort mycket nytta i helgen inte.. NEJ då!!
Igår kväll kollade vi på film som jag nämnde, "Alpha dog" blev det!! Jätte bra film!!
Till det åt vi chips med dipp och choklad.. Riktigt gott!! :-P
Tror att det har blivit lite för mycket av det goda på sistone.. =(

Snart kommer Andreas hit på kaffe!
Sen vet jag inte vad som händer!?

Jag vill shoppa!!! Men jag har en hel del annat tråkigt jag måste lägga pengar på den här månaden så jag vågar inte shoppa innan jag vet hur mycket det blir över!
Tar nämligen bara ut lägstanivådagarna nu från min föräldraledighet.. Såna får ALLA 90 stycken och dom är på 180:- om dagen!! Wohooo...
Lika bra att bli av med dom nu! USCH! Jag känner mig som en riktig fattiglapp just nu!! =(

Tur att jag har en karl som tjänar pengar också för 180 kr om dagen minus skatt kommer man inte långt med vill jag lova!!!! =)

Ha en bra Söndag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Ja, jag förstår dig. Jag blir sjukt rastlös och det är bara jobbigt! :/ kram

2007-09-23 @ 17:24:23
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Malin

usch, det låter ingen vidare med 180 kronor om dagen! tur att det blir bättre sen då.. hoppas du har haft en trevlig kväll iaf!

2007-09-23 @ 21:02:42
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: J

Vi följs tydligen åt vad gäller filmer, åg också Alpha dog i fredags faktiskt. Hoppas du har det bra! Är det flera filmer inplanerade.

2007-09-24 @ 08:17:48
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0