Varför!?

Alltid när man tycker att man har god tid på sig så blir det ändå alltid stressigt i slutet.. Isabella somnade så henne måste jag väcka om ca 20 minuter.. Hoppas att det inte blir vilda protester då!! Stackaren!!
Det har börjat regna ute och jag kan inte hitta mitt paraply, typiskt!! Då får jag väl gå omkring blöt då.. =)
Kanske vore nåt att köpa regnkläder nu när jag är mamma och allt, det lär ju komma många tillfällen jag får pallra mig ut och leka fast att det regnar..  Men å andra sidan så är det ju riktigt mysigt med regn, bara man vet att man får byta om när man vill.. Kan ju bli kallt annars!! Buuurr...

Nu undrar ni säkert varför jag sitter här fast att jag är stressad?! Men det har jag faktiskt inget bra svar på. Datan hinner jag alltid med, så är det bara!! =)

Nu måste jag sminka mig innan det är för sent..

Hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Haha, jaa, det är så lätt att fly till datorn och bloggen när man känner sig stressad..
Hoppas ni hinner i alla fall! :)

2007-09-11 @ 10:29:15
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0