Veckan!

Goddag!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen..

I Lördags hade vi jätte trevligt då Jenny och Daniel kom över på middag. Isabella hade också kul, hon blir så väl omhändertagen av Jenny.. Eller "Nenny" som hon säger! Jenny fick inte ens gå på toaletten utan att Isabella ropade "Nenny" och stod och knackade på dörren! =)

I Söndags tog vi det LUGNT! Vi passade på att sova då Isabella sov middag och mös hela dagen.

I Måndags så var det dags att jobba igen, vid lämningen på dagis så blev Isabella helt förtvivlad, och likaså igår! Hon har kommit in i en liten "dagissvacka" och varit sjuk en del så det är inte alls konstigt! I Måndags efter jobbet så körde jag en lektion på körskolan... Det gick sådär, han hade fått en ny och större bil så i början kändes det som om jag satt och körde en Finlansfärga ungefär.. Mycket svårt! Annars höll vi till i Hökarängen och Gubbängen och körde, vi närmar oss storstaden mer och mer nu... GULP! =S

Idag är det min och Bellas lediga dag, vädret är inte strålande direkt så jag beslöt mig för att stanna inne idag... Det blir väl lite städning och så kan jag tänka mig. Annars bara mys med min lilltjej som för tillfället ligger och sover! =)

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 11:52:46
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0