Fredag!

Denna Fredag blev inte riktigt som jag hade önskat!

Jobbade på från 8-17 med familjen i mina tankar. Saknade dom så jag kunde gå sönder! Slutade jobbet och trängdes med giriga människor på tvärbanan.. Fick en smäll av en kvinna med stor ryggsäck (kan hon möjligen ha glömt att hon hade den på ryggen?). Men jag tog det inte personligt för jag var inte den enda som blev "drabbad".. =D På tåget var det inte lika tjockt med folk som tur var...
Kom hem efter att ha handlat lite, trött och jävlig... Började kallsvettas och höll på att svimma. *läskigt*

Tur som jag hade kom jag i alla fall hem till ett dukat bord. :P
Mätt och belåten lutade jag mig tillbaka en stund i sängen för att se på film med Bella...
Då ringde Nickes telefon och några kompisar ville att vi/han skulle komma dit. Jag var ämnad till att köra och Nicke till att dricka några bira. Visst tänkte jag! Men vid närmare eftertanke så kom jag på att jag verkligen inte orkade. Ont i kroppen och trött som få! Plus att klockan var ca 19.30, då känndes det onödigt att klä på Bella igen och åka iväg...

Så Nicke blev hämtad, jag fällde några tårar och han fick dåligt samvete!
Det var ju inte meningen. Jag blev bara ledsen för jag ville men inte orkade...

Så nu längtar jag tills i morgon i stället!
Få se vad som händer då!

Kommentarer
Postat av: Misen

Sv: Ja, man vet ju aldrig... Skulle vara det då, att han/hon kan tjäna pengar som hockeyproffs ;-P Vad läskigt med din nästan svimm-attack... Du får ta det lugnt!

2008-08-22 @ 22:41:11
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0