Ny maträtt :P

Sådär ja, då sitter jag här igen och vet inte alls om Bella är seg på att somna eller om dom har somnat båda två där inne. Jag vågar inte heller chansa att gå in ännu så jag passar på att skriva lite innan... =)

Efter att jag skrev mitt förra inlägg där jag avslutade med att jag skulle gå och vila, då lade jag mig på soffan här i datarummet och måste ha somnat innan jag ens landade på kudden för kl 14.30 kom min underbaring till dotter och väckte mig... Hon tog alltså en lååååång middagssovning idag! Hon sov i över 2 och en halv timme. Så jag har en liten känsla av att hon inte har somnat, tyckte jag hörde dom inne från sovrummet nyss. Själv slank jag in i duschen då dom la sig, passade på att raka benen och frächade till mig lite.

Måste bara säga att till middag idag testade jag nått nytt och det blev riktigt gott!!!

Jag stekte lök och bacon, strimlade lövbiff och hällde i den tillsammans med löken och baconet. Kryddade med salt och svartpeppar. Gjorde en egen gräddsås med lite olika kryddor i (chili, paprikapulver, vitpeppar och salt) hällde sedan ner såsen i stekpannan så att den fick ta smak av löken och baconet. Till det gjorde jag ris och en GOD fetaostsallad.

Det blev hur gott som helst! Till och med Bella åt som en tok! Hon är inte den som äter bra i vanliga fall, så jag är riktigt stolt och kommer definitivt att göra den goda rätten igen! :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

OJ va gott!!!!!!!!!!! Mums!

KRAM

2008-08-24 @ 22:27:54
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: mona

låter gott=)

2008-08-25 @ 08:19:43
URL: http://mownlaiz.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt att du fick lite vila =)

Det är alltid lika kul när man lyckas med maten! Låter jätte gott!

2008-08-25 @ 09:31:58
URL: http://mobjer.blogg.se/
Postat av: Anonym

God eftermiddag snäckan.Allt bra med dig och bebisen i magen och din söta dotter? Hoppas att ni har haft en skön start på veckan..kramar

2008-08-25 @ 16:12:58
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0