Saknar...

Tjoho..

Har suttit och väntat och väntat på att Nicke ska komma hem från sitt nuvarande jobb i  Norrköping nu hela dagen, så åkte han för en halvtimme sen... SUCK... Jag måste verkligen sova snart för morgontrötta lilla jag har ställt klockan på 05.00 i morgon och det är jag inte så van vid. Chefen undrade om jag inte kunde jobba lite längre i morgon och det ställde jag ju gärna upp på. 8-17 blir det, känns skönt nu när jag har VABAT hela veckan.

Saknar min Nicke! =(
Men i morgon kväll får vi ses... *längtar*

Nu är det dags att tänka på refrängen..
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mona

haha, ja, det var ganska pinsamt, men man är ju inte mer än mänsklig..hehe

ja, det går ganska bra, lite lessen i början e hon ju, men det släpper snabbt. sen tror hon att hon e drottningen på dagis.. haha

2008-08-21 @ 22:45:45
URL: http://mownlaiz.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 04:30:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0