Lovely Babygirl!

Då var ännu en arbetsdag avklarad! Idag gick det bra på jobbet ända till det var ca 40 minuter kvar! Då blev det ett enda STORT kaos! Jag satt i kassan tillsammans med 2 andra och köerna växte metervis, jag ropade som en galning i högtalarna att alla skulle bemanna sina kassor (vi har totalt 7 st) men ingen kom! INGEN! Jag höll på att sprängas av ilska och likaså kunderna! Tillslut, efter ca 15 minuter så kom EN kassörska... OKEJ, vi var många sjuka idag men det där kan bara inte få hända, det visade sig att alla hade gått på fikarast! SAMTIDIGT!

Jaja, nog med gnäll, hoppas att jag inte får ångra vad jag skrev nu! Men vem som helst hade fått psykbryt på en sån sak!

Nu är jag i alla fall hemma och lillan sover... Hon var som vanligt helt slut efter sin "arbetsdag" på dagis så hon somnade vid 18.30... Idag var hon så glad när jag hämtade henne, hon stod och dansade till barnmusik och när hon fick syn på mig så sprang hon med armarna ut i luften och ropade "MAMMA" =) Det gör mig så glad att hon har blivit glad både vid lämning och hämtning i två dagar nu! Då kan jag åka med gott samvete till jobbet och se fram emot en bamsekram när jag kommer för att hämta henne igen!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh känner igen det där! man blir så jäkla irriterad när man sitter där i kassan och så ska man försöka vara trevlig mot kunderna och ja.. *suck*

svar: mja, jag har hört att dom ska ha tvillingar iallafall men man vet aldrig.

2008-02-26 @ 21:53:49
URL: http://xholman.blogg.se
Postat av: Charlotte

Gud vad underbart! Jag längtar vrekligen till den tiden då jag får vara mamma!!
Puss

2008-02-26 @ 21:58:49
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Satu

Jepp,så är det på arbetsplatser! när nån försvinner ut ,så gör dom det tillsammans och det får bara inte hända!!! Grrr. hade kokat jag med!

Hihi vad kul att läsa om Bellis och hur glad hon blir,så gör Cassie oxå när jag kommer innanför hemmadörren,(Toni som hämtar på dagis)
usch vad trött jag är gumman!

Sovgott nu tjejer imorrn är ni iaf lediga! (jag på Torsdag)
kraaaaaaam

2008-02-26 @ 22:25:02
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Eva

Oh ja, man kan ju bli irriterad för mindre ibland. =)

Svar:
Jo boxern e en perfekt familje hund, dem e så fina o snälla mot barn, var därför ja köpte en sådan... Men eftersom ja blev ensam med mina tvillingar så fick Lukas, flytta hem till min faster det sista året innan han dog.
Han dog av hjärtfel =(( min älskade bäbis!

Åh neeej. Som det e nu vill ja inte ha fler barn, räcker med twinsen ja har. Sen e det lite svårt att få barn med sig själv, haha.. E ju ensam ja.

Nej nu ska ja till jobbet.

Hoppas du får en bra dag. Kram Eva

2008-02-27 @ 06:13:48
URL: http://tvillingmamman.blogg.se
Postat av: Sofia

Lovlyy... Inte har jag sett något nytt på ett tag.. vill ju läsa.. jag vet att du körde igår.. berätta.. :)
Puss och kram

2008-03-04 @ 14:10:13
URL: http://sofiabecker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0