VC i morgon?

Hej hopp!

Då har jag jobbat  hela två dagar igen då! I morgon är det min och Bellas lediga dag! Då ska vi ha mysigt... Hon är så slut på eftermiddagarna när jag hämtar henne så hon är jätte ledsen och pipig från att vi kommer hem tills att hon ska sova! Tycker så synd om henne för det men det blir nog bättre snart!

Idag grät inte Bella alls vid dagislämningen, det vara bara underläppen som darrade lite och en snyft kom men inget gråt och det är ju STORA framsteg!

Jo, just det! Jag tror att hon har fått nånting i foten också, ser ut som en sticka eller nått men det är en liten "bulle" som är röd och lite irriterad under foten så jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Funderar på att ringa till VC i morgon för det är ju inte bra att gå med nånting i foten, det gör ju ont! JAG får INTE röra! Ja, alltid är det nånting känns det som! =/

I morgon kväll så ska jag till körskolan igen kl 17.10... Ni som bor i Stockholm: Håll er inne då! Haha


Kommentarer
Postat av: Sara

skönt att hon blir mindre och mindre ledsen när du lämnar gör så ont i hjärtat när de gråter...

2008-02-19 @ 21:38:34
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: malin

hoppas det inte är något allvarligt. lycka till på körskolan :D

2008-02-20 @ 09:53:00
URL: http://xholman.blogg.se
Postat av: malin

du fattade att det är malin (xxmalin) va? :) fick ett utbrott på bloggen iförrgår och beslöt mig för att fixa en ny! hehe..

2008-02-20 @ 09:53:57
URL: http://xholman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0