Det går bra på dagis!

För en stund sen så ringde dom från dagiset.. Inte för att säga att jag skulle komma på en gång (vilket jag trodde att dom skulle säga). Nej då, hon ringde för att säga att det går jätte bra och att dom skulle be att få återkomma om en tid för hämtning senare... Men, jag mitt stolpskaft har en körtid på skolan och blir nästan 500:- fattigare även fast jag inte kommer dit så jag bad om att få hämta henne innan dom skulle sova så skulle hon få prova på att sova där i morgon i stället! Det tyckte hon var helt ok! Men nu har jag ju inte någon mer körtid som ska störa förän den 25:e och då ska hon nog vara inskolad och klar!

Jag är så glad att det går bra och att Isabella har roligt! Nu har mammahjärtat slutat blöda lite i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Malin

va härligt att det går bra! :)

2008-01-15 @ 14:03:49
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0