Ensam på dagis!

Nu har jag lämnat en gråtande liten tjej på dagis och gått hem... Skrev upp mitt mobilnummer och gick ut på en liten promenad, dom har inte ringt än så jag gick hem i stället.. Det värsta är att jag glömde att fråga hur länge jag skulle vara borta om dom inte ringde, men jag tror att jag ska vara där den vanliga tiden som hon slutar inskolningen om dom inte ringer?! Jaja, annars får dom ringa om dom saknar mig! =)

Idag började Isabella gråta på en gång när en utav dagisfröknarna tog upp henne i famnen, hon fattade direkt även fast jag hade tagit av mig ytterkläderna och allt! Jaja, jag antar att det går bra eftersom att om inte har ringt nu på nästan 40 minuter.. Isabellas favoritfröken var tillbaka idag också så det ska nog inte vara några problem..

Åh, vad jag sitter och grubblar!! Men men, nått gulligt är att jag hörde ett annat barn som sa "HEJ Bella" och lät jätte glad, när dom gick in i lekrummet.. Kanske att det är bra att dom inskolade barnen var där inne så att Bella ser att det inte är så hemskt.. Skillnad är ju om det bara är gråtande barn, klart att hon blir skräckslagen!!

Kan bara säga att jag förstår henne till 100% att hon reagerar som hon gör att börja gråta.. Hon är ju livrädd att jag aldrig ska komma tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0