Febern har stigit!

Sådärja, då har vi tagit kvälls undanplockningen.. Känns skönt att det är städat inför i morgon när vi vaknar! Isabella kan förresten med största sannolikhet inte gå till dagis i morgon, när vi tog tempen för ett par timmar sedan visade den 38,7... Typiskt att febern kommer nu!

Från det ena till det andra...

Idag åt vi "flygande Jacob" till middag och det var jätte gott! Något som var lite irriterande var att jag glömde att köpa ris då jag handlade förut idag så jag fick lov att gå en gång till... =)


Kommentarer
Postat av: Lexie

Usch vad jobbigt! krya på dig :)

2008-01-20 @ 20:01:44
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej men stackars! Inget kul alls ju! Hoppas det blir bättre snart! Flygande jacob är hur gott som helst, sist jaglagade det var jag så duktig att jag lagade så vi kunde frysa in också, det kallar jag duktigt då jag inte är någon mästekock kan jag lova=) Hoppas du får lite mer sömn inatt och att lillan blir bättre! Kram

2008-01-20 @ 20:40:38
Postat av: Jenny

Jasså du blev sugen på flygand Jakob :P
Vi tog oxå kvällstemp å den va liiiite förhöjd =( Får ta tempen imorron innan dagis, hoppas verkligen inte att hon blir sjuk nu =\ KRYA på Bella!! KRAM

2008-01-20 @ 21:26:30
Postat av: Anna

Anonym: Nej det är verkligen jätte trist att hon ska få feber och allt nu under inskolningen på dagis, precis när det började gå bra också! =/

Ja Flygande Jacob är en utav mina favoriter, så himla gott! :P
Jag brukar också kunna frysa in en eller ett par portioner, det har ju varit perfekt då jag har varit mammaledig att kunna ta fram två portioner med färdiglagad mat ur frysen och bara värma! Inget krångel! =)

Ja i natt måste jag få sova mer, jag är så trött! =/

Sov gott du med! =)

2008-01-20 @ 22:23:37
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Anna

Jenny: Hihi, japp jag blev sjukt sugen på det så det fick det bli idag! :P Så har vi till lunch i morgon också!

Jag har ett litet, litet hopp om att ett mirakel ska ske och att Bella mår toppen i morgon bitti! Men det får nog förbli en dröm! =) Känns som att vi kommer av oss från inskolningen nu när det började gå så bra! =/

Hopps att din lilla tjej är kry i morgon bitti!

Sov gott!
Kram

2008-01-20 @ 22:26:21
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0