Fullt upp idag!

När jag har hämtat Isabella på dagis sen så ska vi gå och handla en snabbis... Sen när vi kommer hem så får hon en frukt, sen hoppas jag att hon vill sova en stund... Vid 11.30 kommer mamma hit för att vara barnvakt. Jag går vid 12.00 och åker till Haninge Centrum för att köpa nånting till Linn och Johans bebis. Vid 13.15 så har jag min absolut sista enkellektion på körskolan (sen blir det låååånga lektioner, första dubbla den 25/1). Efter jag har kört vid 14.00 så åker jag och tittar på lilla bebisen, jag är väll framme straxt före 15! =)

Jag hinner inte vara på besök så länge men jag hinner i alla fall känna och klämma lite på bebis och ge underbara Linn en Grattiskram och så klart lämna presenten! =)

Nu ska jag fixa det jag skulle få gjort!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jaaa det får vi verkligen göra gumman min!! Det behöver vi! Får nog ta och flytta upp till stora staden istället :) Stor go kram bara till dig!

2008-01-15 @ 09:36:34
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Annica

du ska se att det kommer gå jätte bra=)
å det är väl skönt att de inte ringt iaf, klart hon kan vara lite lessen, men der går över när hon upptäcker allt roligt man kan göra å när hon känner tryggheten å vet att hon blir hämtad igen.
hoppas ni får en bra dag.

2008-01-15 @ 09:44:48
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0