Godnatt!

Nu sover min lilla! Tillsammans fick vi henne att somna till slut! Hon fick en ny dos alvedon eftersom att tempen var uppe i 38.7 igen... Hoppas att hon skiner som en sol i morgon när hon vaknar, jag vill att hon ska vara frisk och glad! Om inte febern ger med sig snart så ringer jag vårdcentralen... Hon ska inte behöva gå och ha ont i onödan... För ont i halsen har hon, hon pekar på den och säger "dont". Frågan är om hon kan ha öroninflamation också, hon blir hysterisk när jag ska ta tempen i örat! Iofs så får alltid jag ont i öronen vid en kraftig förkylning så det kanske är samma för henne!?

Jag har tagit lite foton idag som jag hade tänkt lägga in nu på kvällen men jag känner att jag måste få sova mer i natt än vad jag har gjort dom två senaste så jag väljer att gå och lägga mig nu i stället... Jag hoppas på att kunna sitta en stund i morgon i stället och lägga in mina bilder, plus att jag ska svara på dagens kommentarer då också!

Men som sagt, jag tänkte sova nu, för man vet aldrig hur den kommande natten kommer att bli!

Sov gott allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh hoppas den lilla blir frisk!
Natti!

2008-01-21 @ 22:17:29
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Mizca Rödebäck

Ja, precis. Men jag vill behålla mina läsarna. men tävlingar är roliga..

Ja, shopping är kul .. Man skulle ha obegränsat med pengar..

2008-01-22 @ 00:45:18
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Sandie

Åh nej hoppas lillan blir frisker...

2008-01-22 @ 06:53:19
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Jenny

Lilla Gumman, stackare!! Avvakta inte för länge bara, lika bra att kolla upp d. Inte alls kul att se sitt barn sjukt =( Man mår själv inte bra. Hoppas nu hon kryar på sej. J*vla dagisbaciller!! Ha d så bra ni kan. KRAM

2008-01-22 @ 09:21:56
Postat av: Anna

Jenny: Nä jag ringde Vårdcentralen i morse, vi ska dit kl 11.15... Klarade inte av att se henne så ledsen en dag till utan att göra nått! =/ Så vi får se vad det kan vara!? Ja det är det minsta man kan säga om dessa baciller! Haha..

Tack, ha det bra du med!
Kram

2008-01-22 @ 09:46:25
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Jenny

Ååå Lycka till hos vårdcentralen!! Håller tummarna att d går bra. Får höra av dej å berätta va d e me henne. KRAM

2008-01-22 @ 11:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0