Gråtande barn!

Jaha, då har jag lämnat mitt gråtande barn på dagis igen! Inte kul alls! Fast idag lät hon mer arg, men lite ledsen var hon nog också! Kan tänka mig att det är blandade känslor för henne just nu! =(

Hon har t.ex inte vågat sova dom två kvällar som jag har lämnat kvar henne på dagis, antagligen rädd för att jag ska lämna henne igen, eller så blir det så sjukt mycket intryck helt enkelt!?

Usch usch! Det går inte att beskriva hur rutten jag känner mig när jag bara går ifrån henne när hon gråter.. Vist det går inte på något annat vis och så får alla göra men sådan är min känsla. Jag känner mig som en svikare just vid det tillfället jag går.. Jaja, vissa kanske förstår redan och andra förstår nog senare i livet!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag har inte mina barn på dagis än, men jag vågar nog ändå påstå att jag förstår (till viss del givetvis) hur du känner. Jag fasar redan för den dagen jag ska lämna knoddarna på dagis, dte är ju trots allt "bara" sju månader kvar...
Det är klart hon blir ledsen när du går, men hon glömmer nog rätt fort och får fokus på bus och lek istället :-) Det blir bättre :-)

2008-01-16 @ 08:34:32
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Annica

Jag hoppas me på bättre ekonomi snart..

Eftersom jag inte själv har barn så kan jag ju inte sätta mig in i hur det r att lämna sitt gråtande barn, men jag vet hur det är som personal och hur barnet reagerar efter att mamma/pappa gått, och till 90% så är barnet lugnt efter 5 min..men varför inte ringa dagiset efter en kvart eller så å höra så det är lugnt? just för att ligna dig själv=) du ska ju inte må dåligt av att lämna henne=)

2008-01-16 @ 09:03:21
URL: http://annica123.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja VET hur d känns!! Men ring till dagis å hör så ska du se att hon har d jättebra me alla andra barnen =) D tycker ja känns mycke bättre när ja ringt å kollat av läget =) KRAM

2008-01-16 @ 11:19:41
Postat av: Anna

Jenny: Aa det skulle man ju kunnat göra! Jaja, jag antar att det går bra eftersom att dom inte har ringt! =)

2008-01-16 @ 11:50:26
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0