Ingen Ostsås, INGEN tortellini!

Goddagens!

Nu har vi precis ätit jordgubbar jag och Bellis, vi var och köpte det efter att vi hade lekt ute idag. Jordgubbar blir man ju hård i magen av (Isabella är fortfarande lös) så det var därför jag slog till på dom dyra små rackarna. Gott var det i alla fall, dom var jätte fina men äldigt sura, så sura att Isabella gjorde en min när hon tog första tuggorna.

Jo just det, jag gick ut helt självmant, fick ingen spark i rumpan för att komma ut idag, trots att det regnade lite! LOVAT ÄR LOVAT! Isabella hade det jätte skoj ute i alla fall och jag tyckte också att det var mys... Vi var väl ute i lite mer än en timme, det kändes som att det räckte idag.. När vi kom in så skulle jag fixa lunch till Bellis.. Tortellini med kelda ostsås.. Bara det att när jag hade kokat tortellinin och skulle ta fram ostsåsen så fanns det ingen ostsås! Jag som var helt säker på att vi hade det hemma!

Ja och utan ostsås så duger det inte, hon tittade på maten och sen blev hon ledsen! Men vaddå, det ÄR ju torrt om man inte har nått till så jag förstår henne! Då fick hon en Banan (Manan på hennes språk) istället! =)

Bilder lägger jag in sen, måste ju vattenmärka dom först! ;o)


Kommentarer
Postat av: Malin

jobbigt när saker inte finns som man ska ha och speciellt när man lagar mat :/

2008-01-13 @ 13:26:38
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0