Middagsbjudning! Snart?!

Just nu ligger Nicklas och sover med Bella... Han var allt lite bakis idag den rackarn! Jaja, vi skulle ju ändå vara hemma så det spelar väll ingen roll!? Han är inte så bakis så att han inte klarar att ta sig upp ur sängen i alla fall!

Förut var Matte och Lotta förbi här en sväng! Matte är Nicklas jobbarkompis och Lotta är hans söta flickvän (verkligen en genomgo tjej). Dom skulle hämta en sak som var Mattes och stannade inte så länge idag men Lotta sa som alltid att "Vi måste hinna träffas nått innan nästa julbord" Hahaha, vi är så dåliga!!

Så jag och Nicklas har väll börjat prata om en middagsbjudning! Det vore riktigt trevligt! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

nej gud, man
vill bara ligga i sängen och sova när man har det. Ja nej, jag tror jag inte ens har feber 2 ggr om året.

2008-01-26 @ 14:05:09
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Då får han se till att sova bort ruset nu då ;)
Låter mysigt med middagsbjudning. Är jag också välkommen då eller? xD En biljett upp till Sthlm ingår väl? x)

2008-01-26 @ 16:15:25
URL: http://JOKERMAN.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0