Min älskling kan baka!

image734

I morse vaknade Isabella ungefär vid 06 i morse för första gången... Hon ville sova mer, det märkte man så hon somnade om en stund, vaknade, grät, somnade om, vaknade, grät... Så höll det på ett tag till straxt innan 07 då jag bytte hennes blöja och Nicklas gjorde välling! Sen ville hon sova mera, då la jag henne bredvid mig i våran säng och trodde att även Nicklas skulle komma tillbaka, men det gjorde han inte... Vid 09 så vaknade jag av hans lena röst som frågade om jag var hungrig! "Ja" sa jag då. Då fick jag ett brett leende tillbaka så sa han att "jag har bakat bröd nu på morgonen, så jag tänkte att vi skulle äta frukost tillsammans nu" Då först kände jag doften av dom små godingarna här ovan! Både jag och Bellis åt tills det vällde ut ur öronen på oss! Den stolta bagaren också så klart! =)


Min älskling KAN baka och NEJ, det är inte för bra för att vara sant!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå VA GULLIGT =) Så hade FAKTISKT min Nicklas oxå kunnet gjort, MEN d händer inte så ofta, så man får passa på att njuta när d väl händer :P KRAM

2008-01-20 @ 12:55:00
Postat av: Anna

Jenny: Haha, ja visst var det sött! Nej o nej, det är inte ofta det händer här med.. Eller jo han brukar baka fikabröd men inte matbröd! Men jag ska inte klaga för jag gör det aldrig! Eller ja, nån scones då och så! :P

2008-01-20 @ 13:49:44
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: nilo

gud vad gott det ser ut :D

2008-01-20 @ 20:31:23
URL: http://nilossecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0