Misstag!

Jag gjorde ett stort misstag idag. Det var att jag lät Isabella sova i en timme när kl var 16.. Mycket osmart av mig men hon bara somnade för hon hade inte sovit middag så jag hade inte hjärta att väcka henne! Det får vi för nu... Haha, hon fick ändå vara vaken till 21, vi lekte, badade och hade mys men hon vill ändå inte sova. Jag antar att det är p.g.a att hon har varit sjuk som rutinerna är åt skogen just nu men i morgon börjar hon på dagis igen så då blir det nog ordning på rutinerna också så småningom...

Hon har också blivit mycket smalare dom här veckorna då hon varit sjuk, hon har knappt ätit alls... Idag gav jag henne potatismos med korv till middag och då åt hon duktigt i alla fall... Bra bra! =)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch va dålig jag ahr varit på att uppdatera och kommentera! : )

Allt bra så här i början av veckan? : )

2008-01-28 @ 22:06:45
URL: http://lillhedda.webblogg.se
Postat av: Anonym

Börjar känna hur de kliar i ögonen nu, så sängen kallar. : )

Förutom att jag är väldigt trött just nu så är allt på topp! : )

Själv också?

Kram

2008-01-28 @ 22:38:25
Postat av: Skier

>SvaR: hahaha okej:D Sov Gott:D

2008-01-28 @ 22:47:43
URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0