Mommo och Momma!

Goddag!

I natt har varit en natt med mera sömn än den senaste veckan! Skönt! Isabella vaknade ett par gånger i natt bara, en gång fick hon välling (hon äter ju knappt nått på dagarna) och en gång fick hon alvedon, i natt hade febern bara stigit till 38,4 och det var ju inte lika häftigt som förra natten. Vi får se vart detta leder under dagen, annars blir det en tur till en barnläkare (jag har inget vidare förtroende för dom på VC).
Nu är vi inne på 4:e dagen med pencilin, så jag hoppas att vi ska slippa åka dit!

Idag kommer Isabellas mommo hit igen. Morbror också för den delen, jag måste gå och handla så jag passar på med det när dom kommer sen (vill inte ta ut Bellis då hon har feber i onödan).
Med sig kommer min mamma ha hemmagjord fiskgratäng med räksås! Mums! :P
Hon skulle visst köpa med sig en bukett med blommor till Bella också, Bella älskar blommor! Så fort vi har köpt nya blommor så lägger hon märke till dom och säger "MOMMA"  =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken mysig dag :)

2008-01-25 @ 10:57:09
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Mizca Rödebäck

Åh, vilken unge.

2008-01-25 @ 10:59:28
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Jenny

Skönt att höra att d e liiite bättre i alla fall!! Nä vårdcentralen går ja aldrig till längre =( Hittat ett barnläkarhus så dit går vi alltid me barnen. Va händer i helgen då? Ha d bra!! KRAM

2008-01-25 @ 12:15:35
Postat av: Anna

Jenny: Ja det är skönt att det är på bättringsvägen! Hoppas att det
blir bättre med din son också!

Jag ska nog också gå till en barnläkare nästa gång med Bellis!

I helgen ska vi vara hemma igen, så Bellis får bli frisk! Ni då?

Ha det gott!
Kram

2008-01-25 @ 22:15:15
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0