SJUK!

Jahaaa... Nu är Isabella dunderförkyld! Snoret bara rinner och hon låter jätte tjock i halsen! Helt utmattad har hon varit, hela dagen sen hon kom hem. Så trött.. Men ändå kunde hon knappt sova tack vare allt snor som är i vägen! =/

Jag tog henne till soffan där jag staplade upp kuddar lite skönt så att hon låg högt med huvudet, då somnade hon på nolltid! Att jag inte tänkte på det tidigare (hon somnade nyss). Så nu har jag lagt extrakuddar i hennes säng också, hoppas att hon ligger skönt! =S
Ett annat alternativ är att lägga något under sängbenen på den sidan hon ligger med huvudet, men jag provade en kuddvariant idag!

Ja, det här kommer att bli en natt med mycket vaken tid och något dagis blir det inte i morgon inte! SYND, det som har gått så bra så måste vi avbryta igen, hon var ju sjuk två dagar förra veckan också (då var det feber och magsjuka) Jaja, jag antar att det är så här det kommer vara ett tag framöver!?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Usch vad tråkigt med förkylning, jag har precis börjat bli bättre från min. Hoppas ni får sova lite iaf!

2008-01-17 @ 22:11:19
URL: http://agnesn.blogg.se/
Postat av: Malin

det är svårt att komma undan sånt där. hoppas hon blir frisk snart bara! :)

2008-01-17 @ 22:58:10
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: HELLO MOMMY = satu

Där ser man,,, hann inte scrolla ner när jag ställde frågan... och Här står det ju att hon blev sjuk..
=O

2008-01-18 @ 09:43:07
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0