Tidsfördriv från Satuelisas blogg!

Den här har jag tagit av SATU!


1. Hur gammal är du om fem år?
26 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Nicklas och Isabella

3. Hur lång är du?
168 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ratatouille på film och Arn på bio =)

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Jenny

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hmm, minns inte...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
I Söndags

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön

12. När vaknade du i dag?
07.01

13. Vilken är din favoritsång?
Ingen aning faktiskt

14. Vilken är din favoritplats?
Förutom hemmet då så måste det vara i spelhallarna på Gran Canaria/Las Palmas... ;o)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Allmäna toaletter kanske?!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag bor i ett hus/radhus med min familj, har minst 3 barn och jobbar som dagisfröken med dom allra minsta.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
  Mörker

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Isabella för nån timme sen när jag försökte lära henne att vråla som ett lejon WAAAAOOOOOWW skrek jag och fick bara ett viskande waaaoow tillbaka, hon kunde inte ta i som jag! =)

19. Hur stor är din säng?
160 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär och Nicklas firmadata som är bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6, 3 var... Ligger på 2 och kramar 1.

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Inne gillar jag att vara barfota men här är det så kallt så det blir oftast strumpor och/eller tofflor. Ute föredrar jag skor om jag inte går på stranden.

26. Är du social?
Ja

27. Vilken är din favoritglass?
Twister

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kan inte välja! Cheescake, chokladpudding, marängswiss...

29. Tycker du om kinamat?
JA!!

30. Tycker du om kaffe?
Ja!

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe/Varm choklad och ett stort glas vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
 Nej olika!

33. Kan du spela poker?
Japp, men det var ett tag sen nu! Nu blev jag sugen!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Självklart!

35. Är du en beroendemänniska?
Hmm, har varit rökare 2 gånger men röker inte längre. Nu är jag bara beroende av familj,  vänner och god mat!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Kände kaske jag ska säga.. Har känt 2 stycken men det var många år sen! =)

37. Vill du ha barn?
Jag har redan en underbar liten dotter men vill ha minst två barn till! Så mitt svar blir JA!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Lite halvknackig Engelska.. =/

39. Har du någonsin åkt ambulans?
 Nej, aldrig!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Det beror på i vilket land! Här i Sverige kan jag nöja mig med en bassäng men utomlands i typiska turistländer så föredrar jag självklart HAVET!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Min dotter och min pojkvän! Saker till hemmet!

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Prison Break

44. Kan du rulla med tungan?
Näe

45. Vem är den roligaste människan du känner?
OJ, Jag känner så många! ÄRLIGT!

46. Sover du med gosedjur?
Nix, men jag kramar en kudde! :P

47. Vad har du för ringsignal?
Har alltid ljudlös på min telefon!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej inte ett enda! =(

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Våran trådlösa mus som blinkar rött!

50. Flirtar du mycket?
 Nej bara med mina älsklingar här hemma!

51. Kan du byta olja på bilen?
 Nej, men det ska jag snart lära mig på körskolan!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
 Nej, jag håller precis på att ta mitt körkort!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Jag har för mig att det var "En blomma i Afrikas öken"

54. Läser du dagstidningen?
Näe, jag läser på nätet!

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nix, men Nicklas prenumererar på Illustrerad Vetenskap. Jag prenumererade på Vi Föräldrar förut men hann aldrig läsa så jag sa upp prenumerationen.

56. Dansar du i bilen?
Öh, Nej!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
 105,5

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En lista på vad som skulle handlas

59. När var du i kyrkan senast?
I Juni 2007 när Karin och Tommys son Liam döptes.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Pelle

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 eller 4 dygn, minns inte exakt!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hmm, Nicklas som lämnade och kom och hämtade mig från körskolan igår för att jag hade sån huvudvärk. Plus att min körskolelärare lät mig köra den tid jag kom för sent igår trots att det var mitt fel att vi kom iväg senare.

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Hoppas inte det gjorde nåt att jag snodde listan från dig nu .. ?
Förresten så hade vi samma svar ang. kuddarna i sängen ;)

2008-01-11 @ 21:42:24
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Patricia

vilken rolig lista! :D

2008-01-12 @ 10:59:43
URL: http://Birthmarks.blogg.se
Postat av: Malin

såna listor är lite roliga :D

2008-01-13 @ 13:28:11
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0