Vill inte sova!

Jag vill tala om att det är inte lätt att få ett sjukt barn att sova på kvällen! Trots att Isabella bara sov i ca 25 minuter på kvällen förut vid 17 tiden någon gång så har hon inte somnat än... Skulle snarare säga att det är nu hon börjar komma igång... =/ Tror (läs hoppas) att hon somnar snart trots sin energi, hon fick en extra flaska med välling och ligger nu i sin säng och har inte protesterat än så länge i alla fall!

Innan låg vi och mös i våran säng, hon låg på min arm och mitt bröst så tittade vi på tv
(bröllopsfixaren) Såå mysigt.. Tyvärr så somnade hon inte som hon brukar göra då hon ligger så!

Uscha, jag börjar bli trött nu... Hoppas att jag får sova mer än fyra timmar natten som kommer!

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa det är inte helt lätt med sjuka barn. hoppas hon blir frisk snart!

2008-01-21 @ 16:12:22
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0