3 ska bli 4

Godmorgon!

Äntligen har jag slitit mig från toan, har sovit så dåligt i natt för jag har mått så illa. Somnade vid 02 nånting och vaknade igen vid 06.30 pga det här j*kla illamåendet. Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv med rödsprängde jätte FINA ögon! =) (Givetvis är jag lycklig på samma gång)...

Isabella tar sovmorgon idag igen, hon mår fortfarande inte riktigt bra, förkyld, hosta och jätte lös i magen.

Så, nu tänkte jag berätta nått roligt! Jag var på VUL (vaginalt ultraljud) igår och fick se våran bebis. Bebisen rörde sig redan hur mycket som helst och jag fick se ett litet hjärta som bultade. Enligt ultraludet så var jag i v 9+1 igår.. Alltså i vecka 10. Jag trodde att jag var i v 9+6 så jag fick bara backa i 5 dagar. Känns helt ok! Blev sjukskriven i 2 veckor till också och fick några nya tabletter som jag hoppas ska funka bättre!

Kan knappt tro att det är sant! Våran lilla Bellis ska bli STORESYSTER!


Här är Isabella 2 dagar gammal, så liten och så söööt!

1 vecka gammal... Sov som vanligt! ;o)

TORSDAG den 10:e Juli så blir sessan 2 ÅR!

Åh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan...Så underbart att du är gravid,,,håller tummar att illamående går över...Här gör man allt för att bli gravid,,längtar så himla mycket,.antar att det kan ta några månader till innan det kommer visas sit..har lagt av med min piller fö r3 veckor sedan..så det kan komma när som,,,,längtar så himla mycket..ha en skön fredag..stor kram på dig

2008-07-04 @ 11:15:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Katrin

Men vad roligt att höra!=) Skönt att allt såg bra ut och att du blev mer sjukskriven.. illamåendet tar ju kål på en!! Hoppas de nya tabletterna fungerar bra för dig också.

Herrejösses vilka söta gosbilder!

Har ett par såna jag me =)

Ha de så bra nu i värmen /Katrin

2008-07-04 @ 11:38:14
URL: http://katrinsss.blogg.se/
Postat av: Malin

så liten och söt :)

2008-07-04 @ 13:28:16
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas de nya tabletterna funkar bättre förresten :D

2008-07-04 @ 13:28:35
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Satu

men åååh gumman,är det så illa? kanske du ska ta en tablett till natten då? El gör du det redan?



Hoppas du får hjälp med det där,för det kan ju förstöra fina sommardagar!!



Underbara bilder på Bellis! vad roligt att hon ska få en lillasyster!! eller BROR!



Puss

2008-07-04 @ 23:49:04
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej.



Åh vad roligt att ni ska bli 4:a =)) Det e så mysigt md dem små liven.



Svar: Att vänta två var riktigt jobbigt de första 4:a månaderna, mådde illa konstant. urk

Men ja fick ju tabletter efter ett tag, men han ja inte ta dem i tid,då var det kört. =((



Hoppas du slipper illamåendet snart =) O lucka till med bebben som kommer sen.



Ja då håller ja tummarna fortfarande för dig då... O så hoppas vi att det blir bra med sjukskrivningen, dem e ju för jävliga nu för tiden!

Kram

2008-07-07 @ 22:31:29
URL: http://tvillingmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0