En sann vänn!

Jaha, nu sitter jag här fast jag inte borde... Jag har båda toaletterna kvar att städa innan Bella ska ha kalas i morgon, plus att jag skulle behöva en DUSCH för det har inte hunnits med än idag. *nyper mig i näsan*

Idag var Isabellas sista dag på dagis innan semester. Ja, för nu har vi SEMESTER hela familjen. Det känns så skönt att vi ska få rå om varann i 4 hela veckor nu! Vi har inte direkt planerat några större utflykter, det blir Skansen, Parken zoo, kanske Kolmården och en massa tid på lite olika stränder (för mig blir det vassen) om vädret tillåter det. Semestern är ju också en god tid att få ta hand om sina vänner,familj och släktingar. GRILLA hör också sommaren till och det blir perfekt att inviga mina föräldrars nya fina altan med en grillfest, till att börja med.

Idag har mina favorittjejer varit här, Linn och lilla Freja. Dom hjälpte mig att baka lite tills i morgon till självaste kalaset. Det är så mys att spendera tid med Linn, det känns som att hon och jag förstår varandra på ett väldigt skönt sett. Plus att vi har alltid en massa skoj att prata om.. Love it! Och lilltjejen, hon e så otroligt söt med dom underbaraste ögonen.

Tack Linn för hjälpen idag! Bara en sån sak att du frågade en vecka innan kalaset om jag behövde hjälp att förbereda känns så unikt! Du är så omtänksam!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja nu e det semester, e så skönt, men ja har 3 veckor ja, sen e det jobba i 3 veckor så får ja en till vecka semester.



Vi e nu på slandön, ja, min pappa o sönerna.

Härligt att dem har internet här, hehe... Så man kan hitta på nått på kvällen o även lägga in bilder.



Nej nu ska ja sova... Lycka till med kalaset =)

2008-07-11 @ 23:22:02
URL: http://tvillingmamman.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack va söt du är!

Det är alltid trevligt att bli uppskattad =)



Och bilden på Bella va jättefin, hon ser verkligen stolt ut!



Ses snart, puss puss

2008-07-12 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0