Fredag

Goddag!

Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg!

Det har vi om vi bortser från mitt extrema illamående!

I Fredags var Nicke ledig, vilket gjorde min morgon lugn och skön som i sin tur ledde till att jag i ganska god tid fick bukt på mitt illamående. Efter Isabellas middagslur tog vi oss till Haninge centrum för att köpa lite nya kläder till Nicke, givetvis hittade vi en hel del till Bella också..

Bella var inte så jätte road över att vara där så vi skyndade på och åkte sedan hem till mina föräldrar på en fika. Bella hade inte tid att fika, hon skulle "Ditta dantedådan" (Sitta i sandlådan).

Senare på kvällen kom lite grabbar över till Nicke för att sedan gå ut och ha en grabbkväll. Så för mig blev det en lugn och skön, alldelles egen Fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0