Håller tummarna för Nicke!

Goddag!

Nu är jag här igen efter en dags paus från bloggandet. Igår kände jag mig ganska skaplig till hälsan så jag passade på att städa, baka en sockerkaka och tvätta undan en del. Jag kan tala om att det kändes toppen efteråt. Vädret var ju inte heller nåt vidare så jag gick inte miste om någon sol inte. PERFEKT!

Idag har jag inte direkt några planer. Vädret är inget vidare idag heller så det känns inte så lockande att gå ut. Får väl kanske bli en liten tur till sandlådan med Bella när jag måste handla och posta två brev. Fast frågan är om det inte är som lera i sandlådan nu!?

Idag ska Nicke köra upp för BE körkort! Jag hoppas och tror att han grejjar det!

Kommentarer
Postat av: Satu:

Hej och godmorgon!



Vad skönt du slapp illmåendet så du fick undan,det samlas lätt grejer!!



Håller tummarna för honom och tummarna för att lergigan Compen hjälper bättre än den vanliga!!



Kram!

2008-07-08 @ 10:04:41
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snäckan...För oss så har jag lagt av med mina piller 4 veckan nu..så allt kan ha skett men tror ändå att det kommer ta några månader innan det visar sig för mig,,men man vet inte,,,kan inte mer än lagt av med pillerna och övar på det :) Allt har sin tid,,men vill så gärna vara det snart...:) Då är du snart i 3 månaden,,helt underbart :) När du väntade din dotter blev du direkt med henne eller fick du vänta ett tag innan du blev på smällen,,eller ..vet att det är så olika fårn olika...ha ne skln tisdag,,stor kram på dig

2008-07-08 @ 11:08:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Malin

Då önskar jag honom lycka till och hoppas att han fixar det :D



Sv: Jaa, det kan jag tänka mig.

Har du inte!? Ja, då är det nog läge att köpa en riktigt bra bok då :)

2008-07-08 @ 14:03:48
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0