Lördag

Lördagsmorgon och Nicklas vaknar upp och är BAKIS! Då var det bara för mig att pallra mig upp och ta Bella Bus kl 07 ungefär. Jag mådde så illa, sprang fram och tillbaka i hallen med panik. Hatar att må illa! :(

På dagen hände det inte så mycket, jag förberedde lite för en middagsbjudning. Jenny, Daniel och Linus skulle komma över på lite Tacos. Jag var så himla sugen på det! (som vanligt) =)

Mm, vad gott det var! Kanske ska nämna att även Jenny är gravid så en stund efter maten så tutade vi i varandra att vi skulle gå och handla godis. Namnam... Fy fasiken vad vi ÅT!

Jag lyckades även få mina popcorn att börja "brinna" i mikron.
Kände att det började lukta lite bränt och mycket riktigt, när jag öppnade påsen så kom det massa rök. Jag hällde fort upp dom i en skål och fiskade upp en smältande KLUMP med en sked. Jisses, varför händer såna här sjuka saker alltid mig!? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0