Nöjd med körningen!

Sådär, då var jag hemma igen. Faktiskt dessutom ganska nöjd med dagens lektion. Jag fick välja själv idag vad vi skulle rikta in oss på så jag valde placering, byte av körfält (planering) och även planering i korsningar/rödljus genom att sakta ner i god tid och söka igenom hela korsningen. Så blev det, lite parkeringar petades även in vid olika stormarknader m.m.

Jag fick även vara med om en väldigt oplanerad grej idag. Vi blev stoppade i en polisspärr och fick blåsa alkomätare.
Jag stannade bilen och drog ner rutan. Polisen "Hej, jag vill se körkort och så ska ni få blåsa här" Jag " Jaa, nått körkort har jag inte men blåsa kan jag göra!" Kändes lite lustigt att säga så faktiskt! :P
Som ni säkert förstår så klarade jag alkotestet galant! Behövde inte ens vara orolig eftersom jag inte har druckit på ett tag nu (vore ju inte särskillt snällt mot lilla grynet i magen).

Några småfel blev det idag men i helhet så är jag NÖJD! Han kunde t.o.m tänka sig att plocka bort någon lektion innan uppkörningen för att slippa lägga ut onödiga pengar. Det var upp till mig, så jag ska tänka på saken.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Så skönt, då är kortet inte långt borta =) Jättebra.



Ja, det är skönt. När jag slutar jobbet idag har jag bara lite småstädning kvar, dammsugning och undanplockning och så.. det går fort och sen är det klart =) Skönt.

2008-07-09 @ 13:11:04
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, nu har vi nog hittat ett datum ;)



När vi jobbar sent hämtar jag honom nere i byn, jag jobbar ju bara 50% så jag slutar halv sju och tar bilen hem... Så det blir varannan vecka.

2008-07-09 @ 13:13:47
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Katrin

Men vad skönt att det gick bra idag på körningen för dig! För jag antar att det inte är långt kvar nu =) Och sjukt nog så blir allting mkt lättare! Och som du sa, man har ju inte så gott om tid nu inte och du som snart har två.. =)

Jo jag bröt också ihop när jag kuggade, men jag visste ju att jag kunde så andra ggn var jag mer avslappnad och då gick det ju bra!



Men gud vilket bra bf datum du fick =)

Spännande och se om det blir det el en dag extra =) El tidigare som med Bellis! Själv gick jag ju över 4dagar så.. fast det har jag nog sagt!?

Föresten, jag tror du har en liten pojke i magen =) Mådde ju också illa som du och min magkänsla säger att de blir så =) Ska ni ta reda på kön föresten?



Nej, pliketn kallar =)

Kram på dig

2008-07-09 @ 13:16:15
URL: http://katrinsss.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är ju skönt att det går bra. Det är lite läskigt när dom stoppar en och ber att man ska blåsa.. även om man vet att man inte har druckit något så tycker jag allt att det är lite läskigt hehe..!



Sv: Ahh, det är ju bra att det har funkat iallafall. Får la hoppas att det gör det sen också :) Vad jobbar han med?

2008-07-09 @ 14:57:09
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Micsan

Han är 10 månader. Din sötis då?

2008-07-09 @ 15:29:53
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Eva

Hehe, ja det måste känts konstigt o bli stoppad av polisen utan att ha körkort, men snart har du det =)

Sj blir ja nervös av att bara sitta breve i bilen o bli stoppad av polisen! hehe



Svar:

Jo sen kan ja med hålla med om att ja e glad att ja fick 2 första gången o inte som andra barn, då hade man nog dött =P

Hoppas du sj på Twins eller skrattar



Ja, barnen behöver gå på dagis o få leka av sig, så e det bara, mina behöver det verkligen.

Därför har ja 3 veckor semester från imorgon o framåt, sen ska ja jobba 3 veckor, sen har ja en till vecka ledigt!

Behöver lite semester ja med, då e man på jobbet =P



Kram Eva som ska packa!



2008-07-10 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0