Onsdags morgon!

Godmorgon!

Nu är lillan på dagis, Nicke fick lämna idag innan han skulle till jobbet. Han ska bara jobba en stund på firman idag så han kunde börja lite senare. I alla fall, som väntat så började Isabella gråta vid lämningen och ville inte släppa pappa. Han ringde mig direkt efter och var lite upprörd, han är ju inte lika van som jag att lämna så det känns jätte hårt för honom.

Men jag VET att hon kommer ha jätte skoj idag så det är ingen fara!

Själv är jag väldigt upprörd över att mina tabletter mot illamående inte har gjort någon större verkan varken igår eller idag. Jag har kräkts ändå! Om några minuter ska jag bege mig mot körskolan och köra lite bil, hoppas att det går relativt felfritt idag, känns ju som att det är dags för lite felfria lektioner eftersom att uppkörningen närmar sig med STORA steg!


Morgonbild på våran älskade och morgontrötta Bellis. Måste säga att bilden
ser lite skum ut om man kollar på hennes hår. Det blev lite suddigt just där...

Nu måste jag åka!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jaa men så blir det ju emellanåt.. helst av allt vill hon nog ha med både mamma och pappa på dagis :D

2008-07-09 @ 14:58:26
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0