Sömnproblem?!

Idag somnade Isabella kl 21.35... Jag började natta henne ca 19.30, alltså tog det 2 TIMMAR! Det är inget ovanligt nu på sistone och jag börjar nu efterlysa min/våran egentid! Visst, att hon är vaken länge nån gång lite då och då är bara mysigt men nu börjar det bli jobbigt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för detta har mer eller mindre pågått i en månad nu...

Aooooo, j*klar! Precis när jag hade skrivit ovanstående text skulle jag ta en klunk med precis nygjort the men slant med koppen, precis över mina lår! Tur jag hade byxor på mig för det brände ordentligt ändå vill jag lova. Det var bara att ställa sig upp FORT och dra av byxorna! FY!!

Jag missade datorn, det kom inte en enda droppe på den! Om man ska se turen i det stora hela!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0