Strålande sol!

Det blev nått bra av denna Fredag också...

Nicklas kom hem klockan tidigt (kommer ej ihåg exakt, men mellan 12-13). Med sig hem hade han lunch till hela familjen. Bella åt inte så bra, vilket inte är ovanligt för det har hon inte tid med. Jag fick i mig hyffsat mycket utan att få upp det igen och nån halvtimme efter det  kännde jag mig mycket bättre. Kan kanske vara för att jag fick vila direkt efter maten. TACK!

Efter lunch så fick vi ett impulsryck och åkte hem till mina föräldrar med lite fika. Pappa fick hjälp av Nicklas att riva deras altan som ska byggas om i helgen. Det var bara fram med motorsågen! Jag stod på min vakt som vanligt, har sån respekt för sånt som motorsågar o.s.v så jag var berädd om något skulle hända.

Bella tyckte det var jätte roligt! Hon blev helt till sig! Sen kom den klassiska kommentaren "buppa totit" (morfar är tokig).
Det blev också en hel del lek i sandlådan och en promenad med dockan i sin lilla sulkyvagn som hon har hos mormor och morfar.

Tack Sverige för ännu en dag med strålande sol!

Kommentarer
Postat av: Satu

låter som en mysig dag!



Hihi skrattade när jag läste om Bellis! TOKFIALOTTA!



kram ,var rädd om magen och familjen och fram för ännu mera sol i helgen!!!



2008-07-04 @ 23:45:58
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hihi vad gullig med "buppa totit" :)



Låter som en skön dag! Kram

2008-07-05 @ 13:10:14
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0