Bio kväll och presenter till lilla älsklingen.

Lördagskvällen är här och vi har hunnit med massor med mys idag. Mest bara jag och Nicke faktiskt, kändes som att det verkligen var på tiden att vi fick vara lite för oss själva (fast jag har saknat Bellis stora delar av dagen).

Morgonen började som vanligt med illamående och bosättning inne på toaletten, när jag hade konstaterat att det inte skulle gå över fick jag helt enkelt lägga en påse i väskan och gå ut ändå. Min mamma kom hem till oss kl 13 för att ha en heldag med Bella. Jag och Nicklas åkte iväg först till Hans pappas och systers jobb och hälsade på. Åkte sedan vidare till Handen centrum för att enbart gå in på BR leksaker och ägna god tid till att hitta det bästa möjliga till våran lilla älskling i 2-årspresent! Det blev en docka med en hel del tillbehör (Hon älskar nämligen att ta hand om dockor och hon är jätte farcinerad av riktiga bebisar).

Efter presentaffären åkte vi till Atlantis(sängaffär med tempursängar m.m) där Nicklas kompis (Andreas) är delägare, när vi kom dit hade vi sån tur att även hans flickvän (susanne) och deras 3- månaders son var där. Så för mig blev det inte mycket till provliggande av sängar... Mest klämma och känna på bebisen och prata bebisprat med Susanne.
Nicklas fick med sig en ny kudde hem, själv kunde jag inte bestämma mig för vilken jag ville ha så jag blev utan. Vi blev också erbjudna att köpa en säng till ett väldigt BRA pris (visserligen var det ett demoex så vi ska tänka på saken).

Tiden gick och det var degs att handla lite mat och blöjor för att sedan stressa hem och snabbt ge oss av till HERON CITY och gå på bio. Filmen vi såg hette "The Happening" och om ni frågar mig var den BRA! Nicklas däremot tyckte att den var lite skum... MEN, han tyckte som jag att det var mys att bara vara vi för en kväll!

I morgon tar vi dagen som den kommer... Vi hoppas på strålande sol och INGET illamående!

Kommentarer
Postat av: Satu :

Ååh,gud vad glad jag blir att höra att ni fick egentid!! men klart man saknar de små parvlarna!! hihi



Tack för roliga kommentarer skrattade hej vilt



Men vad gumman,funkar inte Lergigan tabletterna på dej? Då har du nog extremt illamående som jag hade,jag mådde illa ändå och kräktes ibland (inte slltid) fast jag åt dom,åt redan maxdos,funkad ehättebra ibörjan,men sen var det som man blev IMMUN mot dom? Skumt i vilket fall som helst!

Kramar i massor & sov gott!!! ;D

2008-07-05 @ 23:11:06
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är en som verkligen inte läser vad som skrivs, du skrev nämligen svaret i min recension till the happening.

2008-07-06 @ 00:03:54
Postat av: Marica Rödebäck

Det låter som ni haft en underbar dag ;)



Ja, ibland måste man lyxa till det med maten ;)

2008-07-06 @ 00:40:30
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Tackar .. Det är såklart jobbigt men man får tänka på att hon har det mkt bättre nu. Nu slipper hon lida mer.

2008-07-06 @ 00:44:57
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Det har du rätt i. Har ätit massa gott idag med. Var hemma hos några vänner och fick flintastek (grillad såklart) klyftpotatis och tzatsiki och det är ju sååå gott.

2008-07-06 @ 00:56:58
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det låter mysigt att få lite tid tillsammans. blir väl inte alltför mycket sånt när man har barn? :)

2008-07-06 @ 17:29:48
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0