Godmorgon Tisdag!

Godmorgon!

Hoppas att alla som läser har sovit gott! Själv har jag sovit halvbra i natt och detta p.g.a att Isabella har sovit lite halvtaskigt... Just nu sitter jag och tar det lugnt så att min tablett mot illamående ska skunka ner, vill inte få upp den igen för jag får inte ta en ny! Isabella tar visst sovmorgon idag igen. Vi har kommit lite ifrån rutinerna här hemma på sistone så det har blivit en del sena kvällar för henne och även sovmornar.

Nä, om jag ska försöka resa på mig och ta på mig lite mjukiskläder, ta några tag med tand- och hårborsten och sedan väcka Bellis. Hon ska vara på dagis idag med, måste ju passa på att vila nu när jag fick bli sjukskriven.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

God morgon på dig vännen!

Hoppas du får må bättre idag :)



Haha jo de skulle nog kännas lite konstigt att dansa kring stången själv när man är 21 år gammal ;)



Vad ska du hitta på för skoj idag?



För mig blir de jobb och tvätt. Sen ska jag även träffa lillsyrran :)



Ta hand om dig!



Puss o kram!

2008-06-24 @ 08:00:56
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0