Kunde gått riktigt illa!

Goddagens!

Har precis tagit en låååång dusch och känner mig mycket frächare än när jag vaknade i morse, allt illamående får en att känna sig aningen ofräch nämligen! Igår klarade jag inte ens att äta middag, fick i mig en yoghurt och en liten bit morotskaka innan jag skulle sova i stället. *Nyttigt va?*

Jag råkade göra nått som är absolut livsfarligt igår också, hade ställt in en fiskgratäng i ugnen och skulle gå för att natta Isabella, jag låg och tänkte på ugnen hela, hela tiden och tänkte att "du får inte  somna" men av någon märklig anledning så flög jag upp 45 minuter senare från sängen då jag givetvis hade somnat och blev helt skräckslagen av vad som kunde ha hänt om jag inte vaknade då jag gjorde.

Så igår lärde jag mig nått nytt: Försök aldrig att laga mat medans du nattar ditt barn/vilar! (Det säger sig självt egentligen)

Just nu sitter jag och väntar på mina föräldrar, jag ska följa med dom och handla men innan det så ska jag äta en skink och ost sallad som dom skulle köpa med sig. Jag är verkligen vrålhungrig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, ja det är väl det man ska göra. Blir lite jobbigt efter ett tag, både för mig och andra bloggare, när man håller på och byter :/



Jodå, midsommar var toppen :D



Kram

2008-06-26 @ 14:28:01
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0