Sjukskriven

Hej hopp!

Tänkte att jag skulle kladda ner mitt resultat från läkaren igår, orkade inte blogga mer igår nämligen!

Hmm, ja det finns ju inte så mycket mer att säga än att jag blev sjukskriven i 2 veckor och fick tabletter mot illamående, så jag hoppas att tabletterna ger lite verkan tillslut!

Idag har jag varit på körskolan igen (på tom mage), fick köra inne på Södermalm idag! Uuh, scary! Men det gick hyffsat bra, jag trodde jag skulle få panik och slänga mig ur bilen eller nåt sånt, men inte då!
Just nu sitter jag bara och njuter av lugnet och funderar STARKT på att trycka i mig en bakelse som jag inte orkade äta igår kväll! (Budapestbakelse) :P

I morgon är Bellis ledig från dagis, för i den här kommunen ska dom minsan om möjligt ha en 12-dag dagen innan röd dag och afton! Tur att jag är hemma då! =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack gumman, din blogg är också himla fin :) Hoppas ni får en riktigt mysig dag tillsammans imon!



Vad ska ni hitta på på midsommar?



Vi ska förlova oss :D Är toklycklig!



Hur känns de med illamåendet nu?



Ta hand om dig!



Puss och kramar!

2008-06-18 @ 13:48:03
URL: http://charlotte87.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhhh vad gott med budapestbakelse :)

2008-06-18 @ 14:52:59
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Satu



Typiskt kommunen att ha en klämdag..



oj.. tur du inte mådde illa när du körde..hehe..hoppas du hade citronen som växelspak i bilen? lol



Mmmmm. Det tycke rjag du ska göra..mumsa Budapestbakelsen menar jag.. :D



Kramiz



Hur långt har du kvar tills du kan köra upp?







2008-06-18 @ 18:16:59
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0