Skumma tabletter

Då var jag här igen då, trots att det inte har gått en månad sen jag skrev sist!

I helgen har jag valt att stå över bloggandet och fira midsommar och Nicklas födelsedag i stället, på midsommardagen fyllde han år... Så nu är det bara Bellas födelsedag kvar, hon fyller om drygt 3 veckor. Jag kan inte fatta att hon blir hela 2 ÅR! Det känns så underbart att hon ska få ett litet syskon också, vi är så lyckliga för det!

Mindre lycklig är jag för hur jag mår just nu, idag har varit en riktigt jobbig dag. Jag trodde knappt att jag skulle klara av att lämna Bella på dagis utan att spy i en buske. MEN jag klarade mig! När jag hade lämnat henne på dagis idag så kröp jag ner i sängen igen och sov ända tills kl 12.40 då mina föräldrar kom med lite mat till mig (vad vore jag utan er hjälp då Nicke är borta?) Kl. 14 tog dom med sig Bellas nya cykel och hämtade henne på dagis, jag passade på att ta en dusch, sen var det bara att lägga sig igen. Ville inte kräkas!

Idag har alltså inte mina tabletter hjälpt det minsta! Har mått skit!

Jag tycker att det är lite konstigt att dessa tabletter jag äter används till en hel del annat, som t.ex sömnrubbningar (därav den ständiga tröttheten) och till panikångest attacker och mycket, mycket mera. HJÄLP! Det här med att köra bil då man tagit dom får man avgöra själv därför att när- och långseende kan förändras och koncentrationsförmågan blir sämre. Låter ju inte så himla bra men vad ska man göra!? Det ska inte vara skadligt för fostret i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch, jobbigt att må illa hela tiden :/

2008-06-23 @ 21:08:33
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Emeliè

Svar: Hihi ja du borde vara stolt :) De har väldigt billiga och bra smycken där du borde kolla in det :) Ha en bra kväll!

2008-06-23 @ 21:18:05
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0