Torsdagsmorgon!

God morgon!

Nu har jag och Bellis varit vakna i 2 timmar redan, hon busar som aldrig förr nu när hon märker att jag inte orkar med den vanliga vardagen riktigt...  Hur som helst så har Bella fått en säng till sitt sovrum nu så jag tog mig en tablett, bytte hennes blöja och gjorde välling, sen låg vi där och myste med välling och böcker så att jag skulle ha en chans att få behålla tabletten... Jag har INTE kräkts idag, så dom kanske gör sin verkan trots allt. Jag mår ju fortfarande illa men det är inte att jämnföra med det "vanliga".

Däremot så blir jag himla trött av dessa små piller, igår när jag skulle natta Bella så somnade jag själv och sov hela natten! Det var alltså kl. 19... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0