Godmorgon!

Hoppas att ni alla hade en trevlig Lördagskväll, det hade vi! Hur många var ni som såg på melodifestivalen?! I såna fall så måste jag ju få veta om ni är nöjda med resultatet?! Jag är inte särskillt nöjd men å andra sidan så bryr jag mig inte så mycket heller.. Tycker bara att allt kändes som fusk, att Charlotte vann för att hon var hon och inte för låtens skull!
 
Idag vaknade Isabella klockan 07 först men somnade sedan om till kl 08 (sovmorgon) Mellan 07 och 08 då hon vaknade så drömde jag bara mardrömmar så det gör inget att jag till slut fick gå upp..

Jag glömde att nämna igår att Isabella blev sjuk igår morse... Hon var jätte kletig i ögonen, dom var svullna och rann massor (antagligen ögoninflamation) så är hon förkyld nu också! Så jag antar att det blir första gången jag VABar i morgon på jobbet! Men vaddå?! Hon har klarat sig i över en månad från att vara så pass sjuk att hon måste vara hemma, sen jag började jobba så jag ska inte klaga! =)

Nu ska jag brygga morgonkaffet!
Kram



PS. Fortsätt gärna svara på vilka ni är som tittar in här i bloggen fortfarande! =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej gumman! Hur har du det?
Charlotte, 20, Göteborg, som ofta är inne och kikar här och ser om det kommit upp nått nytt :)
Nu sitter jag här, trött som bara den då jag la mig runt två igår men jag kan inte sova då jag är rädd att försova mig. Ska ha match med tjejerna idag klockan tolv och har samling klockan elva. Vet inte vart hallen ligger riktigt så jag måste gå lite tidigare. Suck! Jag och vägbeskrivningar går inte alls ihop! Ha en toppen dag!
Förresten så tycker jag Charlotte hade en bra låt och ett ännu finare namn ;) Hoppas att hon kan komma långt men man vet aldrig den är så perfekt på nått sätt och det blir nästan tråkigt.
Hade faktiskt vart roligare om Christer Sjögren vann, haha ;) De är ju många länder som brukar skicka sånna skämtlåtar!
Puss och kram

2008-03-16 @ 09:11:36
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Rödebäckaren

Jag kikade och tyckte låten var rätt bra faktiskt, gillar dock inte Perrelli. Tror hon kan komma långt iofs i Serbien men det tror jag att BWO också hade gjort med den låten.

Så tråkigt att Bellan är sjuk, hoppas hon kryar på sig snart.

2008-03-16 @ 09:29:22
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0