Söndag hos oss!

Tjohoo!

Nu har vi precis ätit en sen middag! Idag blev det hemlagad pizza (den blev riktigt lyckad) :oP

Vad har jag mer hittat på idag?

Min pappa kom hit klockan 13 då åkte vi ut och övningskörde i en timme ungefär, det gick bra, det enda jobbiga var när jag mötte en BRED lastbil på en SMAL skogsväg som tog upp ALL plats på vägen, då var det bara att lägga i backen och backa!

Efter det så åkte vi hem till oss och tog en fika med nybakta vaniljbullar som min mamma skickade med, TACK MAMMA!

När vi fikade så kom jag på att Isabella behöver en ny kudde så jag flirtade lite med min pappa och kollade om vi kunde åka till Babyland och köpa en! Det gick han med på, men ni ska ju inte tro att jag BARA köpte en kudde! Iofs så blev det bara ett par vattenavvisande vantar och en heltäckande haklapp också men det höll på att bli mycket mer! Jag blir lite småtokig när jag är i barnaffärer eller när jag är på en webbshop på internet! Jag vill ha ALLT, ALLT, ALLT!

När vi till min pappas stora förtjusning kom ut ur butiken så släppte han mig på ica hemma vid mig, jag behövde köpa lite mjölk och dasspapper!

Hemma igen och jag och Nicklas spelade lite på Unibet, in med 150:- och tillbaka med 950:- på mitt konto! Man tackar, man tackar! =)

Nu ska vi bara mysa en stund innan lillan ska sova, hon har fått feber nu också!

Kommentarer
Postat av: sandra

SVar: Du är ju duktig på att uppdatera iaf :) Jag ids inte. känner mig helt tömd på energi. Det enda jag göra är tränar och jobbar, sen hinner jag med en massa depp oxå. Men jag hoppas allt löser sig snart! Ha det bra :)

2008-03-16 @ 21:48:20
URL: http://firstsight.blogg.se
Postat av: Marie

Aj, inte febrig! =( Hos oss är det bara bra, idag är det ju strålande sol med, underbart! Snart dags att möta upp andra mammor för frukost på stan! Hoppas ni har en toppen måndag! Kram Marie P.s jag är kvar som läsare=)

2008-03-17 @ 09:16:26
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com
Postat av: t0tta

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag vill också ha pizza.. Men kom på att jag är allergisk mot ost.. Hur kul är pizza utan ost?

Känner igen det där från när mina var små.. Man ville ju ha ALLT till dem *S*

2008-03-17 @ 10:59:38
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Linda

mycket snö här i götet... jag vill oxå vinna pengar vad spelar du hihi

2008-03-17 @ 11:36:14
URL: http://mammalinda76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0