Tankar som slår mig!

Shohoo!

Nu är jag solo igen.. Det var länge sen någon utav oss åkte iväg på en helg, känns som att sjukdomarna och onyttigheterna har tagit överhanden på senaste tiden. I kväll ska Nicklas vara med några grabbar och spela biljard och ha lite skoj! Själv ska jag snart leta mig in i duschen och steka kyckling som jag tog fram i morse men aldrig gjorde till middag... Jag vill ju inte slänga! Jag måste träna på att vara lite ekonomisk nu, så mycket mat som vi slänger, det är ju pinsamt! Brukar tänka ibland när jag slänger en massa mat att det finns folk som nästan skulle offra sin högra arm för att få det här, då gör det extra ont!

På tal om skumma tankar... Idag på jobbet tog en kollega ut en plockvagn i butiken (fukt o gröntvagnen) där låg två saxar m.m... Då började tankarna snurra runt i huvudet på mig... Sen helt plötsligt så började jag tänka lite väl högt! Haha.. "Tänk om nån sjuk jävel skulle ta dom här saxarna nu och göra nått riktigt otäckt"
Jag kan inte rå för det men jag får för mig en massa ibland. Kan det kanske vara för att dom ända drömmar jag minns är mina mardrömmar (med väldigt få undantag). Eller kan det vara för att det händer så sjuka grejjer i den här världen? För det gör det ju, jag vill inte ens tänka på allt otäckt som händer överallt! Nä usch! Jag får gåshud nu!

Från det ena till det andra.. Hoppas att Nicklas kommer hem någelunda tidigt idag! Han har köpt ett spel till pc:n som heter GUITAR HERO och gissa vad!? Han fick mig och testa och jag blev som barn på nytt, vilket lyckorus jag fick i kroppen! Vill spela mera nu! =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman! Tack bara bra, hoppas att du också har det bra. Snart börja nedräkningen för att de skall fixa bloggen, har haft jätteproblem med den!Ha en fortsatt skön fredagskväll!

2008-03-28 @ 22:16:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Heidi

Äntligen någon som tycker Guitar Hero är kul! De är dock beroendeframkallande, men oj va kul!! : )

2008-04-03 @ 22:16:00
URL: http://lillhedda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0