Lite bilder...

God kväll!

Usch, idag har jag mått dåligt igen! Kräkts upp allt hela dagen. Som tur är så fick jag behålla middagen och även ett lite senare kvällsmål bestående av 2 knäckemackor med makrill, ett glas nyponsoppa och ett glas äppeljuice (åååh vad jag ska springa på toa och kissa i natt).

Vi har även haft dåligt tryck i duschen i 3 dagar nu då vi sätter på varmvattnet så för nån timme sen fick jag lov att ta en "snabbdusch" på ca 45 min. Det är ju vansinne, haha... Jaja, nu är jag ren i alla fall!

Tänkte lägga in lite bilder på min juvel som jag tog igår...


Bella har lånat ett par av mina mysstrumpor. Det blev två
härliga knästrumpor på henne. Hon brukar låna mina
strumpor ofta... =)

Nystädat och fint! Ska spela musik för mamsen...

=)

Lilla skrollan har precis gråtit efter att ha ramlat av stolen!
Min älskade lilla skrutt... =(

Nu ska jag alldelles straxt gå och lägga mig. Hoppas på att vakna pigg, glad, utvilad och icke illamående i morgon bitti så att jag kan pussa extra mycket på min skatt! Jag har tyvärr inte orkat leka så mycket idag så det får vi ta igen i morgon! Sen på Torsdag blir det jobb och dagis igen, hon frågade i kväll om hon skulle gå på dagis i morgon men hon får vara hemma en dag till och tillfriskna...

Ses i morn!
Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det för butik du jobbar i?

Själv jobbar jag i hemvården och pluggar =) Det är verkligen jätteskoj och jag trivs superbra!

Kul med kalas. Jag ska ha kalas nästa onsdag då jag fyller år =))

Åh vilka söta bilder, hon är för söt lilla Bella =)



Natti natti gumman, hoppas du får sova så gott och vakna upp till en superbra onsdag!



Kramar

2008-09-03 @ 01:21:14
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej finast!

Vilka underbara bilder! Jag blir så sugen på en egen liten när jag ser Bella! Men det kommer få vänta ett par år till.



Hoppas att vi snart blir bättre och att ditt illamående kan lägga sig helt!



Vad händer idag?



Puss o kram

2008-09-03 @ 08:00:47
URL: http://charlotte87.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jag får kolla upp det där lite, på Viking ;)



Underbart, 19 veckor det är ju läääänge.



Tänker söka det mesta som dyker upp, som passar mig. Jag skall försöka att inte begränsa mig utifrån kvalifikationerna som eftersträvas i annonserna. Skickade en ansökan som förskolelärare igår där det krävdes att man skulle ha utbildningen. Man vet ju inte, kanske bara jag som söker ;)

2008-09-03 @ 11:37:04
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Satu

Naaaaaaaaaaaw ,vad fin hon är! Och vad STOR hon har blivit,vuxit så det knakar ser jag,och håret då?? Jättelångt!!



Hihi..



Du den där bokhyllan ni har i Bellis rum,en sån ska jag också köpa! Visst är den från IKEA?



Nu när spjälsängen ska säljas,ska jag flytta in Cassies juniorsäng in brevid dubbelsängen i sovrummet istället. (haha,kan tänka mig hur "lätt" nattningarna kommer gå då,när hon inte längre är "inspärrad" i sin säng utan fri ;S)



Så då blir det fri YTA i hennes rum och då kan jag äntligen MÅLA därinne. Och sätta upp en bård i mitten av rummet. :D



Sedan ny bokhylla,och matta ,och lampor. Kanske nått mer... vi får se.Visst känns det som det aldrig blir klart? Konstigt nog...



Bellis har ett jättefint rum! :)



Uuuh,hoppas hoppas ditt illamående ska börja minska nu,det borde det ju statistiskt sett göra eftersom du är över 16 veckor nu.



Håller tummarna för det iaf :P



STOR KRAM från oss till er!!!

2008-09-03 @ 11:41:46
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Eva

Jätte fina bilder på din söta tjej. Sj har ja ingen kamera just nu, får låna pappas lite då o då, men det blir ju inga direkt bilder till bloggen på det sätten :( Man missar så mycket när man inte har egen kamera, så det blir kamera INNAN dammsugare, hehe...



Jupp, bilder kommer så fort ja får tid o ork att sitta med dem. =)



Såg du mitt inlägg om "killen i mitt kök" ;) Fatta at han fråga efter mian mail innan han gick, men det skrev ja inte ut i bloggen, haha...

Så vi ska faktiskt ev. träffas nästa gång ja e barnledig :)



kram

2008-09-03 @ 13:55:30
URL: http://tvillingmamman.blogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt att du inte får behålla maten..

Men så söt hon är, vilka lockar =)

2008-09-03 @ 21:04:56
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0