Två 25-åringar!

Ja är en riktig periodbloggare jag... Det må jag säga!

Sen jag sist skrev har det hunnit hända en del..

*Bror min har fyllt 25 och har firats ordentligt, likaså Jenny. =)
*Vi var på ett till UL som bara visade finfina resultat. (kollade inte kön då heller).
*Vi har jobbat, jobbat och jobbat. Bella har varit duktig på dagis (på jobbet om man frågar henne).
*Jag har även hunnit med lite shopping till lillgumman och till mig själv som växer så det knakar nu.
*Träffat vänner och familj.

Ja, sånt som man brukar göra.. Det mest speciella var väl våra två 25-åringar som har firats.

På Måndag börjar jag mitt nya schema. 9-15 (med en halvtimmes lunch) mån-fre.. Det blir sammanlagt 27,5 timmar i veckan. Får se hur det funkar med en pappa som är "på vift" i veckorna!? =)

Just nu är jag på väg in i sängkammaren. Måste sova nu innan jag i morgon jobbar sista dagen på veckan för att sedan helgfira lite.. :P Vi börjar helgen i morgon kväll med att bjuda Jenny och Daniel på lite tacos! Ska bli GOTT!

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hallå där!

Ja nu var det ett tag sen sist, tom jag har ju hunnit uppdatera min blogg ngr ggr ;) haha!

Men skönt att allt är bra!? Eller är illamåendet fortfarande kvar och bråkar??

Men får ni göra två, fler?, ul! Vi fick bara ett..Vore skoj att se din växande magen föresten =)

Haha, gud vad gulligt att Bellis också "jobbar" =)

Ha en trevlig kväll/ Katrin

2008-09-28 @ 19:49:31
URL: http://katrinsss.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, i klassen periodbloggare får jag nog också höra till! Men bättre lite än ingenting alls...



Ja, vill också se lite bebismage :) kramar

2008-10-10 @ 21:07:31
URL: http://tezzas.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej. Ja här har du med en period bloggare. E inte alltid man hinner skriva nått eller ha någe att skriva. Just nu e det riktig torka, för mina söner e ju sjuka hela tiden så det händer liksom inte så mycket..



Men nu ska ja vara barnledig i helgen o bara njuta av o vara Eva, o inte mamma eva =)



Hoppas ni får en trevlg helg. Kram Eva

2008-11-21 @ 14:50:23
URL: http://tvillingmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0